fredag 23. desember 2011

Stille natt

Min nyeste papirstjerne!

Vel, ikke akkurat. Vestaværet slår inn i veggene og vinduene uler. I natt slipper "Prestfrua" på tunet mange greiner. En gang sto det to store tuntrær her på prestegarden - "Presten" og "Prestfrua". "Presten" ga tapt for mange år siden - akkurat som det nå bare er ei frue igjen på prestegarden. Nåja, ikke helt enehersker - jentene mine er allesteds nærværende - helst med en labb på tastaturet, med påfølgende "kattastrofer"!


For anledningen har jeg fått laget en ny stjerne til samlingen. Oppskriften finner du på Janne i Fagerlia sin blogg. Den var så søt så den måtte jeg lage mens døgnet seg inn i julaften-dagen. Jeg brukte to forskjellige dekorpapir som passet sammen, ga de litt sølv-sverte på spissene og sprayet glitterstøv over den. Montert sammen fikk stjernen et par perler som anheng, og vips - så var en ny papirstjerne født. Passende på julaften synes jeg.

Med denne ikke altfor stille natt ønsker jeg alle som ser på bloggen min en RIKTIG GOD JUL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar