tirsdag 20. desember 2011

Askepotts sko

Da jeg var liten var eventyrstundene en av høydepunktene. Og som alle små piker var Askepott og andre prinsesseeventyr favoritter. Kanskje det er derfor jeg er så innmari glad i å kjøpe sko?!?? Drømmen om den perfekte sko sitter i hvert fall godt plassert i hodet - men her er mina absolutte favoritter! Det er bare så synd at de er omtrent 10 cm høye og henger til pynt!


Det er min venninne Karin Bjerke som har laget skoene. Når jeg ser over samlingen av julepynt, så har jeg faktisk fått ganske mange sko av Karin opp gjennom årene. De er alle så utrolig delikat laget - pyntet med bånd, rosetter og perler eller annet morsomt. Flott på juletreet eller fra omkring en nøkkel på et gammelt skap sånn som disse vanligvis gjør hjemme hos meg.

Karin lager og selger sånne småsko til pynt. Jeg kan formidler forespørsler om du er interessert. Pris er fra 50,- til rundt 100,- avhengig av størrelse og graden av "stæsj". Men det er det verdt! Kjøp deg et par sko du og da vel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar